Monday, December 27, 2010

Thing's that you don't know about me :)

- aku seorang yg berlainan di rumah dan di sekolah ? alaa , korg pun sme kn ? ngakuu cepat ! kite same kan kan ? hehe :D

-aku seorang yang akan kutuk * kt dlm hati lahh bila ada orang yang pandang aku macam aku dah bunuh bakal bini dengan bakal anak dia, hehe. Tak kira dia puji atau kutukk :D

-aku seorang yang kalau buat kerja memang last minit lahh , tapi yang paling kritikal aktiviti last minute aku ialah masa time dah nak nak exam :D ye lahh kau bayangkan lahh esok dahh nk exam hari nieyy baru nak study ! agak-agak boleh masuk ke semua tuu ? tawakal aje lahh time tuu :D

- aku seorang yang cepat gelabah , kalau kawan yang extremely rapat dengan aku mesti tahu :) contohnye mcm : kalo time aku tengah buat kerja , korang janganlah nak gesa-gesa aku macam cepat qama , cepat qama ! memang tak kan laju lahh akuu , lagi lembab ade lahh :D sebab time tuu aku tengah gelabah dan aku tak boleh berpikir * tapi yang selalu cakap "cepat qama cepat qama" time aku tengah buat kerja adalah Hazirah bt Kamal , haha :D kan kan ? kau memang suka buat cam tuu kan , lepas tu bila aku suruh kau senyap nanti kau ketawa ketawa kan aku , agak siott ==" haha :)

- aku seorang yang takut dengan kucing yang tak takut dengan akuu , kadang-kadang aku tak faham species yang bernama kucing nieyy , ye lahh aku dah hentak-hentak kaki aku kat lantai supaya dia takut then dia lari tapi dia still kat situu sambil tengok je muka aku tanpa rasa sebersalah, Last last aku jugak yang kena blah =="

- aku seorang yang agak pemalu , haha ? maluu kaa ? ntahh lahh == tp still ade lahh ciri malu malu anjing dalam diri aku , haha :D

-aku kalau tulis kat atas meja nanti meja tu konpem bergegar , haha ! terasa seperti meja ditimpa gempa bumi , hihi :D ntahh la , maybe tangan aku kott mengigil sebab tu dia gegar gegar , parkingson ? kepala honggek kw , aku gegar bila tulis je nokk and bila aku tengah nervous * tangan je yang gegar yang lain takkk :)

-aku seorang yang tak pandai marah kat sekolahh tapi kalau kat rumah aku memang boleh menang award pemarah terbaek abad ini hihi. aku kalau marah dekat sekolahh nanti aku ketawa ==" perlakuan diri yang masih tak berubahh :D

- dan dan aku tak tahan makan pedas tapi aku still nak makan jugak, tapi tak sampai 5 suap. Bibir aku pasti menjadi macam angelina jolie :D

*nobody perfect i think


No comments:

Post a Comment