Monday, December 27, 2010

Yeah ! Malaysia Boleh :D

Hehe , kalau dah title entry mcm tuu mesti lah ada kaitan dengan Piala Suzuki la kan kan kan ?sebab tengok bola sambil memekik-mekik :) Lagi-lagi bile tengok bola malaysia lagi sikit nak gol tapi tak gol memang macam meroyan lahh time tuu, siap dapat free bongok pulak tuu. *emosi terlebih weyh ! haha, Actually tak minat pun bola saje saje join abang aku tengok tapi tapi kan, tengok bola niey best jugak ! Bukan sebab tengok orang main bola tapi yang bestnyaaa sebab dapat jerit jerit sambil melepaskan perasaan * sambil menyelam minum air coke :D korg patut cube aww, hehe. Tapi yang membuatkan aku senyum sampai ke telinga bila ada pemain malaysia free kick to face pemain indon, memang awesome la rembatan dia ke muka indon tuu, suka suka :) tapi kesian jugak dekat indon tapi peduli hape akuu, haha ! dan ada sorang nama pemain malaysia yang aku memang ingatlahh nama dia sampai bila bila, hehe which is Khairul Fahmi Che Mat <|--- click nama dia , hehe :) bukan sebab aku minat dia, ececeh minat la sikit sikit tapi hakikatnya aku ingat nama dia sebab adik aku selalu sebut and bagi aku nama dy unik lagi lagi bila bahagian Che Mat, heee. Sumpah ! memang bagi aku nama dia unik , tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia , haha :D

By the way , ingatkan semalam nak tengok muke Irfan Bachdim <|--- click click :D which is pemain indon , hoho XD sebab hari tu ada baca kat paper yang orang kata muka dia handsome * sedikit gatal , haha ! Tapi dia tak main pun mase first half sebab coach dia suruh buat facial treatment takut-takut nanti muka dia rosak kena lumpur padang, hehe *merepek ==" tapi lepas second half dapat lah tengok muka dia , boleh boleh la handsome-nye walaupun tak berapa sangat :) lagi handsome kim beom , greyson chance dengan aaron johson akuu * wahh wahh , sekali 3 banyak jugak koleksi akuu, hehe :) Talking about indon , ade sorang GK indon yang aku tak suka. Nama dia tikus oppss salah Markus lahh, sedap-sedap makan je aku tukar nama dia, haha ! ye lahh tak habis2 kata laser kena mata diaa , gedik sangat == kata terer takkan laser pun kau tak boleh tahan :P tapi yang aim laser kat GK tuu penyokong malaysia , walaupun agak siott kelakuan diorang tu tapi aku suka double triple, haha ! then lepas berapa saat malaysia gol dan gol dan gol , yeah baby ! go baby go * sorry tergedik ==" tak sia sia lahh aku tengok bola sampai habis sebab selama niey aku tengok separuh jalan jerr, I love you Malaysia




-Credit pada Safee sebab banyak gol dan Khairul Fahmi Che Mat * wewitt , i like :D If you want it , you will get it :)

No comments:

Post a Comment