Friday, March 4, 2011

Terguling guling - gedebush


Salam semua, bersyukur kita ke hadrat ilahi kerana kita masih bernafas lagi di muka bumi tuhan ini. Alhamdulilahh :) hoho. Okay okay turning to the frequency which is the true qamarina, yang bagi ceramah tadi pun the true qamarina jugak. Aku bukan jahat mane punn, hee :D Setelah sekian lama tak online + tak updated blog + tak tengok youtube + tak dapat bace gosip + tak dapat jugak bergosip + bermacam-macam lagi telah membuatkan aku sangat to the maxima of BORINGGG yang amatttt ==" semua ini adalah kerana broadband patah. Macam mne boleh patah ? dah suratan takdir, hoho. Tapi syukran jugak lah intrnet takde membuatkan aku nak baca jugak lah buku sekolah kalau tak jangan harap lah niey nak baca buku tuu nyah oii, nak sentuh buku pun mungkin tidak. Haha

Sesangatnyer rindu dengan ini blogg. Rindu nak updated, banyak gila nak cerita tapi sebab malas so cerita yang pendek-pendek je lahh. Cerita pasal exam la nak ? okay result exam aku sangat the boombastik + awesome, haha :D bombastik lah pulak, teruk adelah. Tapi ade jugak subject yang aku dapat sampai 90 % nak tahu subject ape ? Jeng jeng jeng, SIVIK weyhh, tepuk tangan semua. Pandai gila kan aku, haha :D Itu memang menunjukkan sivik aku memang mantap, tak boleh disangkal lagi ! haha. Yang result lain pulak ade jugak la A tapi tak la banyak al-maklumlah i tak sepandai gf gf youu, gf ? ade kena mengena kaaa ? semestinyer tidak, saje saje jerr. Farewell

No comments:

Post a Comment