Wednesday, March 23, 2011

Speechless

Heyy yoo ! hehe, okay sebenarnye tak boleh cerita banyak-banyak sebab bahu aku tengah gila sakit eh, macam kena koyak koyak. Serious ! memang rasa macam kena koyak. aku tahu bukannya kau kesah bahu aku sakit ke ape ? kan ? takpe, maknenyer kau telah membuktikan pada diri kau sendiri yang kau memang SELFISH ! apa ituu ? jual ikan ke ? pergi masuk balik la dalam perut mak kau kalau SELFISH pun kau tak tahu ! wohooooo, gila tak cara aku ngamuk ? hehe, saje sajer. Tak kesah pun kau tak ambil peduli pasal aku. aku tulis untuk menghiburkan bahu yang sakit giloooo nieyy. Aku tahu bahu aku dah bernazar yang dia nak aku belajar so dengan sengajanyer dia menyakitkan bahu aku so that aku tak boleh nak online lama-lama. Takde kaitan nyer nak mintak simpati ke kat kau atau suruh kau untuk hulurkan sumbangan ke akaun tabung bersamamu untuk akuuu, hehe :) Okay la, i can't stand the pain anymore. Chewahhhh ! haha, assalamualaikum dan semoga kehidupan kita diberkati oleh yang maha esa :)

SEKIAN

No comments:

Post a Comment