Sunday, February 6, 2011

Pelamin Anganku Musnah

Assalamualaikum, entry yang aku buat kali nieyy bukan pasal aku dah nak mendirikan rumah tangga dan ada orang ketiga yang baling bazuka. Tidak sama sekali. Hubungan aku dengan kim beom masih berjalan lancar. haha. So what kalau aku perasan ? Lumrah kott, manusia kadang-kadang memang suka memperasankan diri diorang sendiri sama jugak lah macam aku tapi aku kadang je okayy. Kau asal nak cakap aku selalu perasan ? kau pehal ? --- bile masa aku cakap kau perasan ? *dan di situ memang terbukti aku memang perah santan, haha. Okayy, tujuan sebenar aku tulis tittle entry macam tuu adalah kerana. jeng jeng jeng ? dasar gonjeng, haha. Enough with the craps, hoho. Gempak tak ? LOL atau TOLOL ? same je lahh tuu.

WOI ! serius sikit boleh tak ? hihi. Okay okay, purpose tulis macam tu sebenarnya tadi aku berhajat nak masuk BLOGGER PILIHAN <-- sila click. then tengah nak tulis entry tiba tiba ternampak expired date dia which is HARI NIEY pada time tengah hari ? so apa kejadahnya aku nak join benda tuu, konpem-konpem direjectkan. Tapi takpe aku pasrah, mungkin bukan jodoh atau sudah suratan takdir * euww, bagi aku baldi aku nak vomit. Bak kata david teo : bukan rejeki. david teo takde pun cakap camtuu, aku yang reka. kuang kuang kuang :)

P/s : jantung aku telah stop tadi kerana aku tadi tertutup tab post nieyy dan belum sempat nak save. Namun thanks pada Undo button. Aku berjaya jadi superwoman menyelamatkan entry aku nieyy. 2 - 3 saat telah couple pada undo button dan kini kata clash telah di declared.

SEKIAN

No comments:

Post a Comment