Saturday, February 5, 2011

Blink blink

Damn ! I can sleep without youu == whataaa ? tak de kaitan. Depressed gila gila tak boleh tidur malam tadi, Hangin betul aku malam tadi. Mula-mula dah nak syok nieyy nak tido, dah lena gay-bang tido, tiba tiba pukul 1 pagi. GEDEBUSH ! opocot mak kauu ! haha, mata aku terbukak je lahh, nothing to be suprised :D Tengok kat sebelah katil akuuu tiba tiba ---------- aku nampak kakak aku tengah syiokkk gila ea tido * cop, kau ingat aku nmpk ape td ? tanpa menghiraukan adiknyer yang tengah seriau takut ea sebab tak leh tido. So bagi meng-cover ketakutan aku tuuu so aku pun amik handset aku and dengar radio. Tapi tetap seram jugak sebab earphone handset aku tuu ley guna sebelah je sebab sebelah lagi dahhh pekak. Dipekak kan oleh si kenet Ritzmi Shariffudin . Betapa sukanye aku masa dia rosakkan, i love you so much la adek, kau lah adek terbaek akuu, muahh muahh lah aku bagi free kat kauu. sayang kau ketat-ketak gila. Pffffft ==" Pekak is dedicated to Rosak :D dah tahu ? wah, cepat gila kau pick up. tahniah weyhh, LOL ? so sebab still takut aku pun amik lappy and onlineee sebab aku berani ikat jamin bahawa polan polan di fesbukk tuu sedang wat shift malam jadi security guard kat fesbukk. Lumayann weyhh gaji dia. Gaji dia is = IM chat = perempuan + lelaki = JODOH ? wateverrrrr, online sambil sambil blog-jalan dekat blog orangg lain. Sungguh tak percaya bahawa blog aku adalah blog paling hodohhh abad ini * baru sedar ke ? orang lain dah lame sedar blog kau hodoh tahap gila kambing punyee. Turut bersimpati T_T Ye ye beruk aku baru sedar. Mana tak hodohnyer orang lain ade banner macam nak buat kad kahwin. Gila punye lawaaaa. Blogg template diorang punya awesome kan. Lip lap lip lap mata aku tengok sebab perghh gila meriah blogg diorangg. Cuba kau tengok blogg aku yang kat belakang tuuu. Gelap semacam je aku tengokk, HOI ! CHE MAT HOI HOI. opps, tetiba melalut pulakk. Jabatan Agama Islam nieyy, kau buat ape kat blogger template tuu haaa ? haha :) tapi tapi aku tak heran punnn blog aku tak lawaa tak pe lahh. Janji hati aku lawaaa . Cehh, poyleb lebihh. Poyleb ? tak tahu ke ? Poyleb = poyo + lebih = Poyleb ! Ade dalam kamus dewan, pergi lahh cari sampai kau jumpa, tapi kalau tak jumpa, Kau punya pasal lahh, hihi. then setelah online smpai pukul 3 pagi. Aku pun decide nak tido. Masa nak on d'way nak tutup lappy tu dah rasa ngantuk tapi tiba tiba bila lappy dah tutupp. Perghh, segar bugar balik ehh mata akuu. Memang hot hot chicken little lahh aku kat situu. Then apa lagi, aku pun text lahh KEMBAR akuu. Saje saje cuba nasib maybe dia tak tido lagii kerrr..


Namun, hampeh dia dah tido lahh. haha ! Sorry, rai kacau kauu. mesti kau panas hati kan dengan aku sebab kacau tengahh tido. akuu takut weyhh malam tadi pluss boringg so saje saje lah text kauu. hoho :D Then lepas pkul 3 still tak boleh tidur, aku pun bace lah ayat kursi lah, doa tidur lahh. Lepas tuu aku ngucap, mana la tahu kalau kalau aku dah tak dapat melihat hari esok lagi. Namun syukur alhamdulilah, aku masih hidup lagi hingga ke saat ini. Sambung balik cite cite tadi, aku pun baca fatihah pulak tapi still tak leh tidur. Tidur pun macam tidur bukak celik bukak celik jerr. Sampai lahh pukul 6 pagi baru aku ley tidur selama 45 minit sebab pada pukul 6:45 pagi baru aku nak bangun solat. Lagi berapa minit nak habis waktuu, baru aku nak solat. Ingatkan habis solat subuh nk tido. Namun, hampehh sekali lagi == habis solat subuh memang konpem-konpem la aku tak leyy tidoo kan. Erghhh, yang hanya boleh aku katakan "hye hye , mata panda"..

SEKIAN

No comments:

Post a Comment