Thursday, February 10, 2011

Maaf, kau bukan untukku..

Pergh, gila jiwang the boombastic tajuk entry aku. Actually takde kaitan pun tajuk entry aku tu dengan apa yang aku nak cerita niey :) Okay kali niey aku nak cerita pasal hidup aku, so kepada sapa-sapa yang tak berminat nak membaca dan tak nak ambik peduli plus tak nak amik tahu. You can chau chin chau now, aku tak hadap lah kalo kau tak nak baca pun, wa ta mati la bhai * gangster tak aku ? join group "bajet taiko" kott dekat fesbuk, haha. Tapi lain kali lah aku cerita sebab malas gila nak type ==" farewell


P/S : sangat rasa annoying bila ada orang suka buat caption picture dia
" aku tak secantik/sehensem gf or bf korang "
______________________________

Perlu ke buat caption macam tuhh ? sangat irritating == kalau dah tahu tak cantik/hensem macam gf or bf dia tuu, yang kau pergi letak gambar tu buat ape ? kalau nak suruh orang puji tuu, cakap je lahh. Takyah nak "pancing" ikan-ikan kat kampung laut tuu. I'm not dedicated this post to anyone but if you feel really offended with this post maybe you're the person that i'm saying about :)

No comments:

Post a Comment