Monday, January 24, 2011

Sekolahhh kuuu ?


Setelah 2 minggu aku tak sekolah then kena sekolah semula membuatkan aku jadi gila plus menjadi hilang kawalan akibat BANYAK GILA KERJA SEKOLAH WOI ! namun aku redha dan pasrahh. Ececeh, tak sekolah 2 minggu macam 2 tahun punye homework. Nak photostet kawan aku punya cikgu nanti kata aku pemalas pula, tapi kalau aku salin nanti kawan aku kata aku buang masa pulakk. Mana satu yang harus aku pilih ? aku dihempap dilema * poyoooo habisss :D Hmm, dah lah bnyak ketinggalan, terpaksa lah aku study studo masa time raya cina bagi menqada'kan subjek yg aku dah miss * yek yek je aku nk study, tunggu dan lihat je lahhh :D You know what ? aku malass gila nak type, lain kali lah eh merapik meraban. Assalamualaikum..

Bila dah lama ditinggalkan, memang confirm rasa malas dan bosan pasti terasa

No comments:

Post a Comment