Wednesday, December 15, 2010

Handphone ツ

Assalamualaikum

Hui hui , hehe :D haish , aku kdg-kdg rasa menyampah gila-gila babeng la dgn handphone aku. Tapi takpe walaupun handphone tu selalu buat aku marah tp aku maapkan je lah sebab handphone tuu tengah nazak , hehe ! tengah tnggu ajal menjemput je , kadang-kadang sampai nk kena hempas kat lantai then hidupkan balik , baru lah dia nak hidup. Tak tahu lah mcm mne aku still boleh hidup dengan handphone tuu , well aku kn penyabar so you all kne know know je lahhh , haha ! kakak-kakak aku pulak bebual mcm ----- hmm , xtwu la nk ckp ape , kate nk belikan handphone baru tapi ntah bila aku pun tak dapat kasi free guaranteenye , hehe :D tunggu je lah sampai kapan punn , hehe :) aku dah la brpe minggu tak topup , haha ! lantaklah sape yang nk text , confirm aku tak reply , kalo kwn-kwn akuu yg text baru aku reply tp guna my abg phone lahh , hehe :) smlm ade org call aku , then aku angkat lah takkan aku tengok je kott , nombor yg call tu aku tak kenal , then bila aku angkat je trus ade org ckp : hello , niey spe ? .. Dlm hati aku " whataaaaaaaaaaaaaaaaa ? spe yg call spe niey , aq dah mlass nk lyn , aq ckp : jap eh , then 1 saat lepas aku ckp cmtuu kt org tuu tiba-tiba tetttttttttttttttt , talian dimatikan oleh aku , haha ! takde kerja aku nk layan org yang aku tak kenal , hehe :D sorry bro , wa x layan strangers bro , haha :D

No comments:

Post a Comment