Wednesday, December 15, 2010

Busy dayy

Assalamualaikum :)

Hey you all , what's up and what's down ? haha * sengal gila-gila :) semalam is the day rumah ini ana yg punya pd time 2.15 kott - 7.15, hee :D ye lahh smlm smua org tak ade kat rumahh , aku sorg je mnusia yg bertenggek kat rumah tuu , * bertenggek kepala honggek akuu , haha ! mama n babah g hantar adik ngn arang tengok movie kat cs , mama ajak juga aku , tapi tapi aku tak nak ikut. Mlass aku , xde kerja nk g sne semata-mata nk tengok movie jer , dah lah tengok dengan si adik ngn arang. Silap-silap nanti bukan tengok movie , aq ngn adik aku bergusti kat situu pulak , haha ! kite orang kn suka gaduh kadang-kadang , lepas tu jap lagi baik , padahal tadi dah gaduh gila-gila tuu , hehe. Well , inilah dinamakan keluarga bahagia , haha ! *poyos daripada aku bergusti nanti, lebih baik aku dduk rumah , aman hidup akuu , hehe :D the bila duduk rumah sorg-sorg tiba-tiba bermula bunyi-bunyi yang pelik , lepas tu tingkap tiba terbuka then tertutup , pintu pulak macam ada org ketuk-ketuk bila bukak tak de orang . di saat itu bermulalah cerita misteri nusantara , haha ! * bengong lah seyh , hee :D cerita hantu terbabit tiada kaitan di antara yang masih hidup atau telah meninggal dunia , haha ! takdelah cerita dy sbnrnye cmnie , lepas semua orang dah takde kat rumah , aku g lah kedai , pukul berapa ea time tuu ? * pukul kambing sampai mati , mrepek == pukul 2.30 gitu lah g kdai sbb nk belikan si kak pah topup sebab dlu aku ade jgk suruh dia belikan topup utk aku , so niey kira mcm balas budi lah , hehe :D then lepas beli topup tu , aku g lah rumah dy nk bagi topup punye psl , pdahal tengah panas terik aq brjalan tuu , walaupun dekat tp kalo dah cuaca panas cam tuu , kira jauh jugak lah , hee :) tapi takpe demi kak pah lautan api pun sanggup aku renangi , hahahaha ! * bonggok gila , hehe , then bila dah sampai rumah dia , bg la salam kan takkan tetiba datang terus ceroboh masuk , hehe. Bila dia dah keluar aku bagi lah topup kat dia , lepas tu dia ajak aku masuk , ape lagi tanpa pandang kiri kanan aku terus masuk , haha ! * mcm adegan merompak rumah jer , hee . Lepas tu bebual-bebual lah dengan dia sampai pukul 4.30 kott , then masa time nk balik aku ajak lah dia g umah aku , then dy pun ON kn diri nk g umah aku , so berjalan lengang mak limah lah kiteorang ke sane , hehe :D smpai-smpai rumah je trus bukak internet sebab kak pah nk lirik lagu , so aku printkan aje lah , sambil tuu bukak lah fb , tengok-tengok pic orang laen then gosip-gosip sikit , haha ! lepas dah print-print lagu tuu , mak kak pah telefon suruh angkat ayam * bukn ayam hdup , ayam yg dah mati , hee , sbb mak dy ingt , kak pah ade kat rumah pdahal takde pun , so aku teman kan lah kak pah balik rumah dy semata-mata nk angkat ayam , haha ! bila smpai rumah dy jerr , rupe-rupenye mak dy dah angkat , whataaaaaaaaaaaaaaaaaa ? tapi tak kesah pun , seronok jugak berjalan walaupun panas sikit .. then jalan balik semula ke rumah aku * main pusing-pusing plak kiteorg niey :) sampai je kat rumah , bukak internet lagi sekali , sebab nk carik lirik lagu yang sedap-sedap * boleh makan aw lirik lagu tuu , hehe :D bila dah habis cari lirik-lirik lagu tuu , aku hantar lah kak pah balik , baek kan aku ? xyah ckp , aku tahuu , haha ! lepas tu sambil jalan-jalan nk g umah dia boleh nyanyi-nyanyi lagi tuu , haha ! smpai kat rumah dia then dy kate mcm mne nk nyanyi ade satu lagu tuu , sejak dari tuu bermulalah kelas vokal bersama qamarina , haha ! * pentol :) lepas habis kelas vokal , hee . aku pun balik rumah sambil ditemani kak pah , hehe :d sampai rumah abg aku dah ade kat rumah :) lepas brpe minit , family aku yang laen pun dah balik so bunyi bising cm kat pasar dah pun start , hehe :)

p/s : sorry terpanjang dan termerepek , bnyk makan kerepek kott , hee :D

No comments:

Post a Comment