Friday, December 24, 2010

Anda terbaek ツ

السلا م عليكم


Amelia Natasha binti Sazali, cousin superb terhebadd aku
:D walaupun dia masih kecik tapi saiz bukan ukuran tahap kematangan seseorangan itu :) sejujurnya dia tidak lah matang mana namun karakter dan sifat peribadi membuat aku terpikat , tergoda , ter ter ape lagi ? haha :) bagi aku walaupun dia kecik namun dia amat memahami aku , semua rahsia aku kongsi kongsi fa cai dengan dia , heee ;) tahun depan dia darjah 6 , aku pulak form 3 * takyah bandingkan kami , jujur aku memang tak matang sebab tu aku kawan dengan orang yang boleh-boleh matangnya :) haha , aku dah anggap dia macam adek akuu :) Hoping that tasha will got 5A's in UPSR dan aku pula akan sudah tentu tentunya hoping for 8A's , insyaallah. Ok let me introduce tasha , tasha telah berpunya . haha ! well , budak zaman sekarang kn makin maju , haha :D * wait ! jangan pernah korang terpikir yang aku punca utama dia terlibat dalam aktiviti couple nieyy , absolutely not me. Tasha yang tiba-tiba datang kat aku dan tup tup kata dia dah couple . So ? jangan salahkan aku , hati dia dah terbuka awal ke alam puppy love ;D so jangan sekali sekali mention nama aku sebagai faktor nyaaa ~ biarlah dia asalkan dia bahagia dengan hidupnya :) Lagi tentang tasha , dia merupakan seorang yang kalo marahh , garang lahh jugak dan seorang yang juga kadang kadang sangat sayang pada adiknyaaa :D dan satu benda yang aku amat-amat suka dengan dia , dia rajin solat ok ? ulang suara : Rajin Solat :) dan lagi satu yang aku suka dia amat amat mendengar cakap ! aku sukaaa , haha :D but the most important thing is dia B-A-I-K
Sampai pernah sekali tuu abang aku cakap -

" kau kalau dengan tasha baik gila tapi kalau dengan kitaorang _____ " Okeyh okeyh , jujur lah ea :) perangai aku kat rumah tak berapa baik ==" yes ! you hear me well , i'm not that really kind at home. Kenapa ?Sebab , diorang ngak berapa baik dengan aku , walaupun kadang-kadang baik la jugak tapi takkan kau expect aku nak baik ngan kau kalau kau buat jahat ngan akuu :) Nope at all ! tapi kalau dengan abang-abang je lahh tapi dengan my sista boleh boleh lahh , sekepala jugak lahh :) hehe , tapi aku still sayang keluarga akuu because they mean the world to me

- you treat me well , then i will treat you well too :)

No comments:

Post a Comment